środa, 29 lipca 2015

Czy joga jest sexy?

Spotkałam się z opinią, że dziewczyny uprawiające jogę są mniej sexy niż te, które chodzą na fitness lub ćwiczą siłowo. Według mnie jest to wierutne kłamstwo, albo po prostu brak znajomości tematu. Joga dla większości kobiet jest po prostu dodatkiem, sposobem na wyciszenie się, medytację, a przy okazji na rozciąganie. 

Jeżeli chodzi o dbanie o kondycję i wygląd ciała, chyba żadna z dziewczyn nie będzie twierdzić, że joga będzie działać skuteczniej niż ćwiczenia siłowe. Kwiat lotosu a przysiady z obciążeniem - no proszę was, mylimy pojęcia. Fanki jogi mogą jak najbardziej być sexy. Ważne jest przede wszystkim to, co robią poza medytacją :)










5 komentarzy:

  1. Świetny post, podpisuję się pod nim rękami i nogami ;) Oprócz cardio i siłowego zawsze wieczorem znajdę czas na rozciąganie, a przy okazji wyciszenie się.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie na odwrót spotkałam się z opinią, że dziewczyny ćwiczące jogę są sexy i bardzo rozciągnięte, a potem dziwią się na widok takiej na przykład Jessamyn Stanley :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczęłam działać z jogą, żeby obniżyć poziom kortyzolu w organizmie, ale teraz już po prostu robię to, bo to uwielbiam i oczywiscie, ze JOGA jest SEXI ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli szukasz wysokiej jakości sprzętu do jogi, odzieży i akcesoriów, koniecznie odwiedź sklep https://jogastyl.pl/. Znajdziesz tam szeroki wybór mat, bloków, pasów i innych niezbędnych przedmiotów do praktyki jogi. Wygodne zakupy online i doskonałe produkty, które pomogą Ci czerpać radość i korzyści z jogi.

    OdpowiedzUsuń