czwartek, 14 maja 2015

Joga na odchudzanie

Chyba większość kobiet ma dosyć specyficzne podejście do odchudzania. Każda z nas chce dobrze wyglądać i wiele z nas chce się odchudzać, ale nie zawsze wszystko wychodzi tak jak byśmy tego chciały. Ja też chciałam się odchudzić i szukałam dobrego sposobu na to, aby to było możliwe. Szukałam, próbowałam i w końcu znalazłam. Oczywiście dieta była elementem, bez którego się nie odbyło, ale to, co mnie najbardziej zainspirowało to zajęcia z jogi. Myślałam, że joga jest sposobem na to, aby się trochę poruszać, ale przede wszystkim jest sposobem na odprężenie umysłu. 

Gdy jednak zaczęłam ćwiczyć, to okazało się, że joga może być bardzo dobrym sposobem na bardzo wiele różnych elementów, które ktoś chce uzyskać. Między innymi właśnie może to być odchudzanie. Spróbowałam oczywiście z instruktorem, gdyż to najlepszy sposób na to, aby ćwiczyć prawidłowo i aby uzyskać swój cel. Ja swój cel osiągnęłam, ale bynajmniej nie przestałam ćwiczyć jogi, gdyż to, tak jak już podkreśliłam, bardzo dobry sposób na osiąganie bardzo różnych celów.

3 komentarze:

  1. Joga wydaje się bardzo ciekawym pomysłem na odchudzanie, ale chyba dla mnie by się nie sprawdziła :) moim marzeniem jest nabranie mięśni i poprawa sylwetki na bardziej muskularną (oczywiście bez przesady :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie próbowałam, nie wiem dlaczego tyle zwlekam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem ćwiczę, ale nie dla odchudzania, ale dla odprężenia :)

    OdpowiedzUsuń