czwartek, 21 maja 2015

Ćwiczenia w ciąży

Od dłuższego czasu joga stała się dla mnie elementem mojej codzienności. Od momentu, kiedy po raz pierwszy wzięłam udział w takich zajęciach, wiedziałam, że to będzie mój sposób na aktywność fizyczną każdego dnia. Oprócz tego, że mogłam poruszać swoje ciało, stało się to także bardzo dobrym sposobem na odprężenie ducha. Kiedy zaszłam w ciążę zastanawiałam się czy przerwać te ćwiczenia, ale wiedziałam, że po ponad dziewięciu miesiącach może mi być trudno wrócić do regularnych ćwiczeń. Dlatego też skonsultowałam się z moim instruktorem jogi i ku mojej uciesze dowiedziałam się, że nic nie stoi na przeszkodzie, abym także będąc w ciąży mogła dalej uczestniczyć w zajęciach jogi. Mój instruktor stworzył dla mnie pewien specyficzny plan zajęć, który zaczęłam stosować i tym samym przekonałam się, że również będąc w ciąży można jak najbardziej nie rezygnować z zajęć jogi, które przecież dają bardzo wiele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz