środa, 8 kwietnia 2015

Joga jest nudna?

joga
Jeszcze kilka miesięcy temu wydawało mi się, że joga jest po prostu nudna. Co tu wiele mówić, lubię ruch, aktywność a joga jest zupełnie inna. Jednak zachęcona przez koleżankę poszłam na jedne zajęcia. Owszem, nieco nie miałam na to ochoty, ale wszak trzeba próbować nowych rzeczy. Dodatkowo nasłuchałam się, że gwiazdy filmów, sceny swoją piękną i smukłą sylwetkę zawdzięczają właśnie jodze. 

Z natury lubię oszczędzać swój czas a okazało się, że jedne zajęcia jogi trwają półtorej godziny. Co więcej obawiałam się, że spotkam na zajęciach naprawdę stosunkowo dziwnych dla mnie ludzi, którzy pragną stworzyć w swoim życiu oazę spokoju. Przyznam jednak Wam szczerze, że już pierwsze zajęcia sprawiły, że zmieniłam swój dotychczasowy pogląd. Prawda trwały nieco długo, jednak okazuje się, że mogę zagospodarować swój czas tak, aby udało się raz w tygodniu udać na zajęcia. Trenerka to osoba naprawdę fachowa i profesjonalna, która potrafi zachęcić nawet największego wroga jogi do ćwiczeń. Uczestnicy grupy? Okazuje się, że nie spotkałam tam żadnych ekscentryków. Ludzi podobni do mnie, w moim wieku, prości, zabawni, przyjaźni, tacy, którzy po prostu chcą poczuć się lepiej, zregenerować swój organizm i po prostu odpocząć. 

Czy joga jest, więc nudnym sportem? Z całą pewnością nie! Joga potrafi niesamowicie wciągnąć. Już kilka ćwiczeń sprawia, że czujesz się lepiej a tym samym masz zamiar uprawiać i jeszcze więcej. Na pewno kolejnego treningu nie opuszczę.

1 komentarz:

  1. Nie martw się. Joga nie jest nudna :)
    Pozdrawiam,
    Fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń